maanantai 5. huhtikuuta 2010

Panfu

Hei te kaikki jotka blogiini sitten eksyittekin! Olette aina tervetulleita blogiini. No mutta joo pelaan panfussa ja panda nimeni on Dianna. Ajattelin kertoa teille vähän panfusta. Kerron teille asiat:

Mikä Panfu on? Onko se maksuton? Ja vähän muutakin.

Ennen kuin kerron kaikille mikä panfu on niin sanon nyt yhden asian.

Haluan linkin panfun sivuille!

Noni nyt kerron.

Panfu on lasten turvallinen virtuaali maailma. Voit pelata hauskoja pelejä ja tehdä kivoja tehtäviä. Panfu on maksuton.

Voit hengailla ystäviesi kanssa ja pitää juhlat puumajassasi. Panfussa ei ole mainoksia. Se on suunnattu 6-12 vuotiaille.

Tervettuloa panfuun!

13 kommenttia:

  1. oikeestaan se on suunnattu6-14 vuotiaille

    ja lue mun blogia t hannahmontanaa se on sivulla panfussatapahtuu.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. mul on sama teema mun blogissakin mut mulla ei oo tietoo panfusta vaan kaikkee muuta kivaa esim. vitsejä ja millaselta musta tuntuu heh!! ja mitä on tapahtunu

    VastaaPoista
  3. Moi Dianna! Voitaisiinko joskus tavata Panfussa? En kirjota muuta. Heippa!

    VastaaPoista
  4. Moikka Diana! Voisit joskus vastata tähän viestiin. Olen Mangolia. Olen eka,joka kirjotti tähän kommentin. JEE! Diana hyvä että kertaat vielä Panfusta,kun kaikki ei vältämättä tiedä Panfusta,jos on uusi. Toivoo Mangolia!

    VastaaPoista
  5. Poku. En ollukkaan eka:( Harmi Mangolia

    VastaaPoista
  6. Dianna ootko Gosus? Mä oon?

    VastaaPoista
  7. Fabilon:
    Kyllä olen gosupermodelin käyttäjä. Tyyppini nimi on Rocgirl.
    HUOM! NIMEEN EI TULE K:ta

    VastaaPoista
  8. olen itsekin panfussa ja gosussa, gosussa on mar12 ja panfussa tiro

    VastaaPoista
  9. Hyvä että täällä voi olla NIMETÖN=) Että hyvä niin;) Miksiköhän Pandaownin blogi ei toimi? (Ainakaan minun koneella se ei toimi.) Toimiiko sinulla? Niinkuin jo kerroin, minulla ei. Voidaanko joskus tavata Panfussa Dianna? Ilmoita tanne vaikka millon ja paikka ja aika. Sopiiko? Minun Panda nimi on Mangolia, jos ihmettelet kuka täällä kirjoittelee=) Kivaa kun voi olla nimetön=) Ainakin mun mielestä on hyvä olla nimetön, jos ei ole blogia ja eikä nimiä ja tälläsii. Olen usein Bollylandissa. Entä sinä? Mistä sinut tunnistaa? Voisitko kertoa? Toivoopi Mangolia=)

    VastaaPoista
  10. Mangolia:
    Öö...en osaa vastata tuohon "mistä minut tunnistaa?" koska en itsekkään sitä tiedä :D. Juu olen paljon bollylandissa jos sitte on kamuja toises serveril enemmän ku toises sit meen toisee serverii..tälläne mä oon.

    VastaaPoista
  11. Rupean nyt kirjoittamaan Nimimerkin ja URL Osoitteen kautta. Öööö... En oikein tajunnu. Mistä sinut tunnistaa? Etkö voi kertoa? Minkä näköinen olet? Minkä väriset täplät? Mitä pukua pidät usein päällä?

    VastaaPoista
  12. ööö...mitä te höpisette? mä tipuin kärryiltä.
    mun isosisko sanoisi mun äsköseen lausahdukseeni näin:tyhmä vai tyhmä?!! no ei se mua haittaa me ollaan sisaruksii meidän kuuluu haukkuu ja muksii toisiamme XD jos luulette että olen tahallani näin tyhmä, niin väärässä ootte! koulussa mä saan kyllä hyvii avo sanoja, mutta näin kesä lomalla aivot tuppaa jäädä tyynylle nukkuu. XD XD terkuin:kirsikankukka

    VastaaPoista